Často je ten nejdůležitější obal


Co si budeme nalhávat. Spotřebitel nakupuje hlavně očima, nikoliv rozumem. Pokud jej zaujme obal, tak si daný výrobek koupí. Můžete mít naprosto překrásný výrobek nejvyšší možné kvality, ale pokud bude zabalen do nepěkného obalu, tak si jej těžko někdo koupí. Něco jiného je u světových top značek, tam byste mohli zabalit například nějaký opasek Gucchi do trusu a stejně by to lidi koupili. Každopádně zpátky k tématu. Obal je nesmírně důležitý, co se týče upoutání oka spotřebitele. Jak se říká v anglicky mluvících zemích: „Beauty is in the eye of the beholder“ neboli „krása je v oku pozorovatele“. Pokud spotřebitel shledá váš výrobek krásný, jistě si jej koupí.
papírový sáček s oříšky

Reklama cílí hlavně na ty, kteří jsou vůči vzhledu citliví

Dejme si za příklad děti. Děti chtějí všechno, co vypadá cool a drsně. Sladkosti jsou zabaleny do takových obalů, aby co nejvíce upoutaly děti, které začnou řvát a žadonit kdykoliv, kdy kolem nich projedete s vozíkem. Čokolády, cukrovinky a želé, všechno to je zabaleno do „hravých“ a přitroublých obalů, které mají za cíl nás, jen tak mimochodem, naštvat a zároveň popudit naše ratolesti, aby se nepřestaly doprošovat. Není vůbec radno podceňovat reklamu a obaly, protože vznikají celé kurzy na to, jak zaujmout spotřebitele lákavým vzhledem. A jestli si myslíte, že jenom děti skáčou po nablýskaných zbytečnostech, tak se podívejte na svůj poslední nákup. To bychom se hádali. Vždycky bude člověk preferovat krásnější obal. Pokud proto hledáte něco, co by mohlo pomoci vašim výrobkům, článek dokáže více než dobře poradit.
velikonoční košíček

Stejné je to s potravinami

Lidé si stěžují, jak je zelenina dovážena ze zahraničí, přitom kdyby český zemědělec nabídl skutečnou úrodu, tak by lidi ohrnovali nosy. Myslíte si, že všechny mrkve jsou tak krásně rovné? Ale houbelec! Očividně jste v životě neviděli pole. Mrkev má všechny tvary, tloušťky, zakřivení a proporce. Jenom člověk zhýčkaný moderní dobou a perfekcionalismem si raději koupí rovné mrkve z Holandska, namísto toho, aby si koupil normální českou mrkev, byť je „nevzhledná“ v porovnání s tou holandskou. Takový je ten náš chudák spotřebitel.