Jaké zvolit reklamní předměty?


Reklamní předměty jsou perfektní věcí pro vaší propagaci firmy a také mohou sloužit vašim zaměstnancům. Každý podnik si může přímo určit, co budou jeho reklamní předměty a kde je využije. Vždy je dobré objednávat takové reklamní předměty, které opravu využijete a nebudou se vám na firmě bezvýznamně válet. Základem každého reklamního předměty je název a logo vaší firmy. Hrát roli mohou i barvy, ve kterých máte udělané logo, lépe to působí. Teď si rozdělíme reklamní předměty https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/ podle použití.

reklamní předměty

Jaké reklamní předměty jsou základem firmy:

  • Hrníčky a podšálky – Každá schůzka porada, nebo jen ujasnění požadavků u smlouvy se neobejde bez kávy nebo čaje. V takovém případě je dobré mít na firmy hrníčky s podšálky, na kterých je název společnosti. Každý zákazník si tak řekne, že vám jde o firmu a dobře to působí i navenek. Jen si vezměte, jak by to asi vypadlo, kdybyste zákazníkovi dali kávu do hrnečku s logem jiné firmy. Asi by to dobře nepůsobilo.
  • Propisky – Každá smlouva, kterou vaše firma uzavře musí být podepsána oběma stranami. V takovém případě potřebuje propisku nebo pero na podpis. Není proto nic lepšího než nabídnout zákazníkovi propisku, s logem a názvem vaší společnosti, kterou mu necháte na památku. Na zákazníka působí mnohem lépe než propiska, kde je logo jiné společnosti.

reklamní předměty

  • Klíčenka – Jedná se o reklamní předmět, který se dokonale hodí na výstaviště nebo jinou promo akci. Lidé ihned vidí, jakou firmu máte a mohou vás oslovit. Na klíčenku lze zavěsit visačka se jménem a názvem. Jedná se o perfektní reklamní dárek, který se hodí na všechny akce mimo společnost.

Reklamních předmětů během dne potkáme tolik, že to pomalu nevnímáme. Ovšem vždy je dobré volit takové, které zaujmou na první pohled a nalákají zákazníka pro bližší spolupráci.